29.04.2013

Cum să printezi un tricou

| | 0 călători
Cu un cal. Sau cau', cau', cau' (de multe ori), mai bine zis.

Azi am văzut trei. Trăgeau căruţe şi am explicat pişcotului ce şi cum, aşa că vedem pe net filmuleţe cu cai liberi. Nu s-a ataşat de vreo jucărie până acum - mai multe vreau să scriu într-o postare viitoare - dar am înţeles că îi plac caii. Spune cau' şi la utilaje - excavator, betonieră şi alte maşini mari, mai face cau' şi încălecând mingea şi beţe. Oricum ar fi, ne place cau'.

Aşa că m-am gândit să facem un tricou cu căluţ. Tehnica e undeva la mijloc între printat şi pictat, putem să o numim print de mână sau pictură după şablon. Dacă vrei să încerci vei avea nevoie de 1) tricou, 2) foaie de plastic (eu am luat-o de la magazinele cu materiale pentru artă), 3) desen cu icon-ul ales, 4) vopsea pentru textile şi creion, pensulă, foarfecă mică.
Am început prin a desena conturul cau'lui, apoi l-am suprapus pe foaia de plastic şi am decupat. Următorul pas a fost să lipesc cu scoci dublu adeziv (ah, am uitat să-l pun în fotografia cu necesarul) foaia de plastic de tricou şi am pictat cu mişcări dinspre margine spre interior, având grijă să nu treacă vârful pensulei pe dedesubtul şablonului. Am lăsat la uscat şi am aşteptat...

Şi iată rezultatul magia.

Aminteşte-ţi că lucrurile făcute de mână şi personalizate sunt cele mai tari. Poate nu sunt perfecte, dar cu siguranţă sunt eco şi creează amintiri unice. Îţi urez bricolaj plăcut, cu drag si dăruire!

0 călători:

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance